freedomlesno.blogg.se

Dungeon keeper 2 polska wersja
Dungeon keeper 2 polska wersja










Nie jest to wprawdzie 2D, ale będziesz lepiej orientował się w otoczeniu. Jeśli chodzi o widok w samej grze, będzie można oddalić kamerę na dalszą odległość niż w HV. Ponadto podsumuje on twoje miasta, bohaterów, stworzenia dostępne do rekrutacji oraz przychód surowców na turę. Będziesz miał różne opcje, które będzie można włączać i wyłączać, jeśli będziesz chciał zobaczyć tylko kopalnie, miasta, strefy czy lokacje zadań lub wszystko to na raz. Czy planujecie widok strategiczny? Jak "2D" widziane z góry lub bitwy widziane pod małym kątem oraz alternatywy dla "Pokaż artefakty/zasoby/miasta/bohaterów" na ogólnej mapie? Marzhin: W HVI przywróciliśmy ekran "podglądu królestwa", gdzie możesz zobaczyć większą, bardziej szczegółową mini-mapę. Twórcy gry przemyśleli, które frakcje wydadzą się interesujące i unikalne w rozgrywce, a potem dostosowali poszczególne armie według stylu gry danych frakcji. W jaki sposób zdecydowaliście, które miasta/jednostki znajdą się w grze? Marzhin: Stało się to we wczesnych etapach tworzenia gry (przed moim przyłączeniem się).

dungeon keeper 2 polska wersja

Jedyna rzecz, która nie działa bez Stref Kontroli, to siedliska zewnętrzne.

dungeon keeper 2 polska wersja

Można też zablokować przekształcanie miast, więc jest możliwe stworzenie "starych" map. Jeśli nie ma punktu kontroli na danym terenie, wtedy kopalnie działają na tej samej zasadzie co w poprzednich Heroesach. Na dziś jest możliwe stworzenie map w edytorze bez Stref Kontroli. Czy gracz będzie mógł dostosować mechanikę gry (włączyć/wyłączyć strefę kontroli czy przemianę miast)? Marzhin: Nadal pracujemy nad właściwymi opcjami, które będą dostępne, by dostosować doświadczenie z grę poza kampanią. I'm a huge fan of the Dungeon Keeper series and as a fan, I sincerely hope that WFTO would be a really great game, where it would also address some of my concerns.Wywiad z Julienem "Marzhinem" Pirou przeprowadzony przez serwis Celestial Havens Julien Pirou, główny projektant poziomów w grze Might and Migic: Heroes VI, znany wśród fanów jako "Marzhin", odpowiedział na pytania fanów Celestail Heavens dotyczących przyszłości i nadchodzącej gry - oraz kilku dotyczących spraw bardziej. And hopefully the narration would be better. I really really hope that WFTO would at least have more INTENSE audio especially during battle. I can sleep while watching DK2 battle LOLĮven the narration in DK2 was so boring compared to DK1, where are all the intense narration? YOUR DUNGEON HEART IS UNDER ATTACK !!!!!!!!!!!! The battle sounds are so QUIET in DK2 whereas in DK1 it's OMG NOISY, INTENSE as hell.

dungeon keeper 2 polska wersja dungeon keeper 2 polska wersja

No more, screaming YEAAAAAAAHHHHHHHHHHHH but in DK2 it's AHHH and that's all. I've played both DK and DK2 and I felt that the audio in DK2 is so underwhelming and boring compared to the original.












Dungeon keeper 2 polska wersja